torsdag 18. oktober 2012

Oppblåsbar reklame - Det nye store?

Oppblåsbar reklame er ferd med å ta den internasjonale reklame verden med storm. Det er definitivt det mest innovative og effektive av utendørs reklame kanaler som finnes. Det er en svært rimelig måte å øke bedriftens utendørs synlighet på.Selv på lang avstand kan publikum lett se disse oppblåsbare figurene og ballongene

Oppblåsbar reklame er ferd med å ta den internasjonale reklame verden med storm.
Det er definitivt det mest innovative og effektive av utendørs reklame kanaler som finnes. Det er en svært rimelig måte å øke bedriftens utendørs synlighet på. Selv på lang avstand kan publikum lett se disse oppblåsbare figurene og ballongene.

Oppmerksomhet og salg.
Denne økte oppmerksomhet konverteres enten i økt oppmerksomhet rundt din lansering, merkevare byggende eller salgsfremmende kampanje

Ild i tørt gress.
Erfaringer fra andre markeder viser også synergieffekter som at forbipasserende tar bilde av seg selv ved siden av en gigantisk brusflaske, mobiltelefon og lignende og deler med sine venner direkte og eller på sosiale nettverk. På denne måten spres budskapet ditt ikke bare til hundrevis av forbipasserende med tusenvis på nettet, og dette uten egeninnsats fra din side. Det er jo kundene selv som sprer budskapet ditt, kanskje uten at de egentlig tenker slik på det.

Store kommersielle skilt.
Oppblåsbar reklame er i utgangspunktet kommersielle skilt som er fylt med luft. Leveres i enhver tenkelig form, fra en enkel sirkulær ball til en gigantisk robot.

Ballonger og figurer mest brukt.
Oppblåsbare figurer og kaldlufts ballonger er noen av de mest populære formene for oppblåsbar reklame. Oppblåsbar reklame, er svært holdbare og innehatr unike egenskaper i forhold til faktisk å synliggjør selskapets merkevare eller produkt. Kan tilpasses i henhold til form, fasong og farge ut i fra annonsørens ønsker. Har du en plass ved butikken, messeområdet eller din lanseringskampanje, er oppblåsbare ballonger en rimelig og ikke minst kostnadseffektiv måte å øke bevisstheten og engasjementet rundt din merkevare, produkt eller lansering på.


Om forfatteren

Oppblåsbare ballonger og oppblåsbare figurer er bare to eksempler på hvordan du kan bruke denne typen markedsføring på. Finn flere tips og eksempler på http://www.luftdesign.no/LuftReklameFabrikken